آزمون

ساخت وبلاگ

کابینت اشپزخانه

ما در آشپرخانه ظروف و وسایل برقی زیادی را داریم که گذاشتن این همه وسیله بر روی میز پیشخوان و یا میز غذاخوری ظاهر آن را مخدوش و از نظر فضای موجود هم باید به شکل مرتبی آنرا مدیریت نمودکابینت باعث می شود شما بتوانید تعداد زیادی وسایل و البته ظروف را در درون کابینت های اطراف اجاق گاز ، سینک ظرفشویی ، یخچال و دیگر فضاها جاسازی کنید. با استفاده از کابینت می توانید فضای اشپزخانه را مدیریت کرده و وسایلی که در الویت قرار دارند را در کابینت های پایین و دم دست قرار دهید.

کابینت شیراز - کابینت در شیراز - 

کابینت وکیوم شیراز

کابینت به شکل امروزی، در اوایل قرن بیستم میلادی و ابتدا به صورت کمدهای تکی در آشپزخانه‌ها به کار گرفته شد. تا پیش از آن آشپزخانه‌ها دارای کابینت‌های ثابت و جاسازی شده و محل مشخصی برای اجاق گاز، یخچال و دیگر وسایل آشپزخانه نبودند و اغلب فعالیت‌ های صورت گرفته شده در آشپزخانه (مانند آماده‌سازی مواد غذایی) بر روی میز وسط آشپزخانه انجام می‌شد. ( 

کابینت شیراز

فروشگاه درگاه عامل فروش انواع کابینت آشپزخانه در شیراز می باشد که توانسته با بزرگترین تولیدکنندگان کابینت آشپزخانه همکاری نماید.

طراحی دکوراسیون داخلی نقش بسیار مهمی در زیبایی منزل مسکونی دارد و جلوه ظاهری آن را چند برابر می کند. آشپزخانه پرکاربردترین و جذابترین بخش برای خانم های خانه دار است. از نظر خانم های خانه دار آشپزخانه اصلی ترین محل خانه به مشار می رود. هم از نظر تعداد و تنوع وسایل موحود و هم از نظر اینکه خانم های خانه دار معمولا وقت خود را در این محیط آشپزخانه می گذرانند. البته اشپزخانه برای دیگر افراد خانواده هم محل مهمی است از آن جهت که برای صرف غذا و یا پختن غذا به آن مراجعه می کنند.

افراد برای انتخاب بهترین نوع کابینت آشپزخانه ، مواردی مانند نوع مواد تشکیل دهنده ، کیفیت، قیمت مناسب و زیبایی ظاهری آن را ملاک انتخاب قرار می دهند. پیشنهاد می کنیم با شناخت کامل از کیفیت مواد ساخته شده کابینت و همچنین بررسی معایب و مزیت های هر کدام ، یک خرید آگاهانه و منصفانه داشته باشید و سال ها از کابینت آشپزخانه با کیفیت عالی استفاده کنید.

 

برای دریافت مشاوره رایگان انواع کابینت آشپزخانه در شیراز با کارشناسان ما تماس بگیرید ۰۹۱۷۴۳۳۱۷۳۳ – ۰۷۱۳۲۲۶۲۶۷۰

این فروشگاه به عنوان نمایندگی فروش انواع کابینت آشپزخانه در شیراز و استان فارس فعالیت می نماید.

 

نمایندگی فروش انواع کابینت در شیراز

طرح ظاهری کابینت آشپزخانه به دو دسته کلاسیک و مدرن تقسیم می شود. کابینت کلاسیک معمولا از جنس چوب ساخته شده ، پر زرق و برق و شلوغ هستند. این نوع کابینت باعث افزایش گرما و صمیمیت خانه می شوند. اما کابینت های مدرن ، شیک و ساده اند و فضایی مدرن و امروزی در خانه ایجاد می کنند. این نوع کابینت ها بیشتر از ترکیب مواد پلیمری، فلز، پلاستیک و چوب ساخته می شوند.

کابینت هایگلاس در شیراز

شاید به جرات بتوان گفت که امروزه در اکثر خانه های ایرانی، از کابینت مدرن استفاده می شود. این کابینت های خاص که معمولا های گلاس هستند، رنگ های متفاوتی دارند، اما سلیقه اکثر ایرانیان رنگ سفید آن را انتخاب می کند.

نمایندگی فروش کابینت آشپزخانه در شیراز

فروشگاه درگاه عامل فروش انواع کابینت وکیوم ، کابینت هایگلاس و کابینت ام دی اف آشپزخانه در شیراز می باشد که توانسته با بزرگترین تولیدکنندگان کابینت آشپزخانه همکاری نماید.

 

آزمون...
ما را در سایت آزمون دنبال می کنید

برچسب : کابینت,اشپزخانه,شیراز,کابینت اشپزخانه, نویسنده : کاووسی فر emmtehann بازدید : 246 تاريخ : جمعه 31 خرداد 1398 ساعت: 22:46

کار در منزل برای خانم ها - لیست کارهای پیشنهادی پر درآمد

شرایط اقتصادی با توجه به اوضاع کنونی کمی سخت، و تامین نیاز های ضروری خانواده ها بسیار دشوار تر شده است. در این میان پیدا کردن شغل مناسب برای خانم ها با چالش های بیشتری روبروست. کارورزی های بدون اجرت، ساعات کاری زیاد و حقوق اندک در کنار سیل تحصیل کرده های قدیمی و جوانان جویای کار از جمله موانعی است که پیدا کردن شغل جدید، به ویژه برای خانم ها را دشوار کرده است. البته هر کاری چاره ای دارد و در این مورد، کار در منزل راهگشای معضل بیکاری است.

خانم ها، به خصوص خانم های خانه دار، زمان زیادی را در منزل گذرانده و وقت خود را صرف کار در منزل می کنند. دلایل زیادی می تواند برای این اتفاق وجود داشته باشد: از علاقه به رسیدگی به فرزندان گرفته تا پیدا نشدن شغل مناسب بیرون از منزل یا نداشتن مهارت برای کارهای اداری. خیلی ها هم دوست دارند تا در منزل بمانند و یک کار خانگی را انجام دهند یا اداره کنند، به این دلیل که رفت و آمد تا محل کار برای آن ها دشوار است. البته، پیش از هر چیزی لازم است تا بدانید که برای انجام کار در منزل نیاز به اینترنت و کار با بعضی نرم افزار ها دارید، چرا که به وسیله اینترنت می توانید با افراد بیرون از منزلتان، اعم از مشتری ها یا کارفرما، در ارتباط باشید.

اگر شما یک خانم خانه دار باشید و مدتی را به کار در منزل گذرانده باشید، می‌دانید که کار در منزل از هر شغل تمام وقت دیگری بیشتر زمان و انرژی می گیرد و در بعضی روزها می تواند خستگی زیادی را هم به همراه داشته باشد. حتما حداقل یک بار به ذهن یک خانم خانه دار خطور کرده است که ای کاش می‌توانست از زمانی که دارد بهتر استفاده کند و بخشی از این زمان را به کارهای مورد علاقه خود اختصاص دهد. در این میان خانم هایی هم هستند که از کار در منزل، کار آشپزی را به بقیه ترجیح می دهند و از انجام دادن آن لذت می برند. حالا اگر امکان این وجود داشته باشد که خانم ها بتوانند آشپزی در منزل را به عنوان یک شغل خانگی انتخاب کرده و ادامه دهند چطور؟

زنان توانمند این سرزمین همیشه دوشادوش مردان کار کرده اند و بار اقتصادی خانواده را در شرایط بحرانی به دوش کشیده اند. ایده های کارآفرینی زیادی برای کسب درآمد وجود دارند که می توان با توجه به شرایط خاص هر کس از آن بهره گرفت. در این میان، ایده های کار در منزل بیش از دیگر فعالیت ها مورد توجه خانم ها قرار گرفته اند، چرا که به این ترتیب خانم ها می توانند ضمن کار کردن در منزل و در کنار خانواده شان هم حضور داشته باشند.  با توجه به توانایی های فردی هر شخص و امکانات او، می توان کاری با درآمد مناسب در داخل منزل معرفی کرد.

 

در بخش زیر به معرفی 6 کسب و کار خانگی خواهیم پرداخت که می تواند فرصت خوبی برای کسب درآمد در منزل باشد.

  1. چرم دوزی

چرم دوزی از آن دسته مشاغل خانگی پردرآمد است که نیاز به دقت و حوصله بالایی دارد، اما در عوض نیازی به سرمایه بالا ندارید. میتوانید از تعداد پایین شروع کنید و رفته رفته کار خود را گسترش دهید. در نظر داشته باشید  که استفاده از چرم مرغوب و دوخت مرتب دو نکته مهم هنگام چرم دوزی هستند که فروش محصولات شما را راحت تر میکند.

همچنین کسب اطلاعات و اشنایی با انواع چرم مثل چرم گاوی ، چرم بزی و چرم مصنوعی و ابزارهای چرم دوزی مانند نخ موم زده، سمبه، مشته، تخته کار، قیچی چرم و ... میتواند روند کارتان را سریع تر کند. برای چرم دوزی نیازی به فضای زیادی ندارید و یک گوشه از اتاقتان کافی ست. کار خود را از محصولات چرمی ساده تر مثل کیف پول، کیف مدارک، جاکارتی و کیف آرایشی شروع کنید.

 فروش محصولاتتان را از دوستان و فامیل شروع کنید و بعد دایره مشتریان خود را گسترش دهید. نمایشگاه های صنایع دستی محل خوبی برای فروش محصولات دستساز میباشند. محصولات چرمی به دلیل اصالت و زیبایی خاصی و همچنین دوام بالایی که دارند همواره مورد توجه بوده اند.

دوره های آموزشی چرم دوزی به فراوانی در اینترنت یافت می شوند و به راحتی با یک جستجو ساده در وب سایت های معروف از جمله آپارات یایوتیوب، تعداد زیادی از این آموزش ها را مشاهده نمایید.

 

2.آشپزی

آشپزی از لذیذترین مشاغل خانگی پردرآمد است، کافی است به آن علاقه داشته باشید تا علاوه بر لذت، پول را هم برای شما به ارمغان آورد. بسته به میزان علاقه خود میتوانید غذاهای سنتی یا فرنگی طبخ کنید و انها را به فروش برسانید. این فروش میتواند به صورت مستقیم باشد یعنی خود شما شروع به بازاریابی برای محصولاتتان کنید و با روش هایی مثل پخش تراکت، تبلیغات در شبکه های مجازی نظیر اینستاگرام و تلگرام، مراجعه حضوری به مکان های پرازدحام نظیر بازارچه ها و نمایشگاه ها، محصولات خوشمزه ی خود را به مشتریان ارائه دهید،

و یا اینکه شروع به همکاری با کترینگ ها و سایتهایی نظیر مامان پز کنید تا انها مانند یک پل ارتباطی شما را  به مشتریان وصل کنند، ناگفته نماند که داشتن یک ویترین برای ارائه محصولات ضروری است و مامان پز با نشان دادن عکس غذاهای خوشمزه شما به مشتریان بستر خوبی برای شناخته شدن شما و محصولاتتان میباشد.

 

3.شیرینی پزی

شیرینی پزی یکی دیگر از مشاغلی است که خانم ها بیشتر به آن علاقه دارند. خوشبختانه در دنیای امروز که دسترسی همگی ما به اینترنت راحت شده است یادگیری مهارت ها و حرفه های گوناگون نیز آسانتر از گذشته شده است. برای شروع شیرینی پزی در منزل نیاز نیست که حتما در دوره های گران قیمت و پرهزینه ثبت نام کنید. شما با سرچ در اینترنت و مراجعه به سایت هایی نظیر یوتیوب و جستجوی عبارت "اموزش شیرینی پزی" میتوانید یادگیری در منزل را از همین امروز آغاز کنید.

در نظر داشته باشید که اصل اول شیرینی پزی و به طور کلی اشپزی در منزل رعایت کردن نظافت و بهداشت است، به همین منظور مواد غذایی مورد استفاده را باید در ظروف تمیز در یخچال نگه داری کنید و همچنین استفاده از دستکش های مخصوص در هنگام شیرینی پزی ضروری است.

4.خیاطی

خیاطی و دوخت و دوز برای بسیاری از خانم ها یک منبع درآمد عالی است. اگر می خواهید یک کسب و کار پر سود را در منزل راه اندازی کنید و علاقه به کارهای خیاطی و برش و دوخت دارید، همین امروز شروع کنید. کار را از دوخت لباس های راحتی منزل شروع کرده و رفته رفته کار را گسترش دهید. اگر مهارت خیاطی خوبی داشته باشید می توانید لباس های مجلسی، مانتو شلوار و دیگر پوشاک زنانه را هم تولید کنید. بسیاری از خانم ها حاضرند برای خرید یک لباس خوش دوخت پول خوبی را به خیاط خوش قول بپردازند. برای شروع به یک چرخ خیاطی نیاز دارید. در واقع بخش زیادی از سرمایه اولیه صرف خرید تجهیزات و چرخ خیاطی می شود.

این روزها دوخت و دوز بسیار ساده تر از گذشته شده و نیازی به رسم الگو و محاسبات ندارد. الگوهای لباس آماده کار خیاطی را ساده کرده و می توان انواع پوشاک زنانه و بچه گانه را با این الگوها تهیه کرد. خب حالا که وسایل اولیه مهیا شد نوبت پیدا کردن مشتری و کسب درآمد است. برای مثال می توانید لباس بیمارستانی را برای مراکز درمانی بدوزید. یا با تولیدی های لباس همکاری کنید. دوخت لباس بچگانه برای همسایه ها و فامیل هم ایده خوبی است. با راه اندازی یک کانال تلگرامی مهارت های خیاطی خود را در دید سایرین قرار دهید تا سفارش های بیشتری بگیرید. همچنین برای شروع کار و تمرین می توانید برای اعضای خانواده خود چیز هایی بدوزید تا مهارت شما در خیاطی تقویت شود.

5.طراحی لباس

طراحی لباس ارتباط نزدیکی با دنیای مد و فشن دارد. صنعت مد و طراحی لباس از مشاغل پول ساز خانگی است. کار در منزل با طراحی لباس نیازی به صرف هزینه و سرمایه گذاری ندارد. اگر توانایی لازم را دارید و در این زمینه دوره های تخصصی را گذرانده اید می توانید حرفه پر سود خانگی خود را شروع کنید. البته خیلی اوقات هم نیازی به تحصیلات و گذراندن دوره های تخصصی نیست. بسیاری از خانم ها به صورت تجربی و با استفاده از ذوق و هنر خود در عرصه طراحی لباس به خوبی ظاهر می شوند.

این روز ها فضای فروش لباس ها و مانتو های خاص خیلی رونق دارد. مشتریان به دنبال مزون هایی می گردند که لباس هایی خاص با پارچه ها و جنس مرغوب تولید کنند و ترجیحا قیمت مناسبی هم داشته باشند. البته خیلی از این مشتریان حاضرند تا برای این لباس های خاص قیمت های بالاتری را نیز بپردازند! شما می توانید فروش لباس در مزون را به عنوان یک کار در منزل انتخاب کنید. برای شروع چنین کاری، می توانید دوره های آموزشی طراحی لباس را بگذرانید و از یک خیاط حرفه ای برای دوخت کارهای خود کمک بگیرید. اگر هم که خودتان دستی در خیاطی داشته باشید، می توانید دوخت لباس هایتان را خودتان در منزل انجام دهید و مقدار سود حاصل از کار خود را بیشتر کنید.

 

6.کارهای هنری

اگر شما به هنرهای دستی هم علاقه داشته باشید، می توانید درآمد خوبی از طریق کار در منزل با تولید محصولات هنری کسب کنید. در حال حاضر تمایل مردم به خرید کارهای دستی و خاص بیشتر از قبل شده است. هنرهایی از قبیل بافتن و کار با کاموا فضای بسیار زیادی برای تولید محصولات خاص ایجاد کرده است. از سبد های کوچک و بزرگ گرفته تا کوسن و وسایل دکوراسیون منزل، عروسک های تزیینی، و حتی لحاف های چهل تکه به خصوص در فصل پاییز و زمستان، هر کدام با توجه به توانایی ها و علایقتان می توانند یک منبع درآمد خوب برایتان باشند. خوبی این کار ها این است که یکنواختی کار های دیگر مثل کار های اداری را ندارند و شما را دائما با یک هنر جذاب درگیر می کنند. به این ترتیب از زمانی که برای تولید این محصولات می گذارید لذت هم خواهید برد.

 

 

آزمون...
ما را در سایت آزمون دنبال می کنید

برچسب : کار,در,منزل,برای,خانم,ها, نویسنده : کاووسی فر emmtehann بازدید : 278 تاريخ : شنبه 18 خرداد 1398 ساعت: 22:04

پاورپوینت بررسی پوکی استخوان

  • پاورپوینت بررسی پوکی استخوان

    دید کلی :

    پاورپوینت بررسی پوکی استخوان در 34 اسلاید زیبا و قابل ویرایش با فرمت ppt

    توضیحات کامل :

    پاورپوینت بررسی پوکی استخوان در 34 اسلاید زیبا و قابل ویرایش با فرمت  ppt

    فهرست مطالب:

    پوکی استخوان
    عوامل موثر در جرم استخوانی
    عوامل غیر قابل کنترل
    عوامل قابل کنترل
    تقسیم بندی پوکی استخوان
    علائم و نشانه های پوکی استخوان
    روش های تشخیص پوکی استخوان
    اندازه گیری تراکم استخوان
    پیشگیری از پوکی استخوان
    عوامل موثر در پیشگیری از پوکی استخوان
    اهداف یک برنامه تمرینی پیشگیری کننده
    تمرینات درمانی
    منابع


    بخشی از متن 
     

    پوکی استخوان چیست؟
    پوکی استخوان ، کاهش توده استخوانی و زوال بافت استخوانی است که منجر به نازکی استخوان و افزایش خطر شکستگی می شود . زوال بافت استخوانی می تواند توسعه یافته و پیشرفت کند . حدود 3/1 زنان و تقریبا 5/1 مردان در طول زندگی خود از شکستگی های مربوط به پوکی استخوان رنج می برند . این شکستگی ها در هر کجای بدن می تواند  رخ دهد ولی شایع ترین نقاط آن عبارتند از مچ دست ، ستون فقرات و لگن .
    و . . .

براي توضيحات بيشتر و دانلود کليک کنيد.

download (1)

 

آزمون...
ما را در سایت آزمون دنبال می کنید

برچسب : پاورپوینت,بررسی,پوکی,استخوان, نویسنده : کاووسی فر emmtehann بازدید : 238 تاريخ : شنبه 18 خرداد 1398 ساعت: 17:11

 

در مهر سال 85 شركت مديران تحليلگر سپاهان تصميم گرفت با توجه به نياز روز افزون جامعه اطلاعاتي ، نرم افزار جامعي براي توليد گزارشهاي ثابت و دايناميك ايجاد نمايد>دلايل عمده اين عمل را مي توان به صورت زير دانست                         
1. تقويت بخش گزارش گيري از طريق استقلال اين بخش                 
2. ايجاد نرم افزار هاي ديگر بدون دغدغه گزارش گيري از طريق تفكيك گزارش و ورود اطلاعات                  
3. سهولت در اشاعه نرم افزار حاوي رز بدون نياز به محدوديتهاي قفلهاي شبكه  

                         


اين نرم افزار كه قادر به تهيه 4 نوع محوري گزارش مي باشد با سادگي اجرا به كاربراني كه دروه 2 ساعته آموزش را بگذرانند امكان تهيه گزارش هاي تركيبي (گزارش سازي )و اجراي گزارش را مي دهد . كاربراني نيز كه تمايل داشته باشند مي توانند با گذراندن دوره 24 ساعته آن به طراحي اسكريپت ها نيز بپردازند(گزارش نويسي)                   

جهت نيل به اين هدف شركت مديران نرم افزار تخصصي خود ، "سيستم گزارش رز" را پيشنهاد مي نمايد . از قابليت هاي اين نرم افزار مي توان به موارد زير اشاره نمود :

1. مورد استفاده توسط بيش از 500 شركت معتبر در سراسر ايران
2. قابليت استفاده كليه عوامل گزارش مانند انواع توابع رياضي و حتي توابع خاص آماري 
3. نگهداري ليست گزارشها بصورت شبكه در سرور
4. قابليت اجرا بصورت Local 
5. قابليت تهيه بي نهايت گزارش جديد با چند كليك 
6. قابليت ترسيم انواع نمودارها با چند كليك 
7. سرعت بالا در طراحي گزارشهاي ساده و تركيبي 
8. سرعت بالا در اجراي گزارش 
9. ماژولهاي هوشمند بهينه سازي گزارش
10. ظرفيت بالا در تركيب جداول مورد گزارش
11. استفاده از زبان SQL در اسكريپتهاي توليدي
12. استفاده از صفحه اي شبيه به ورد در هنگام طراحي صفحات
13. انواع خروجي ها به فرمت هايي مانند DBF /XLS/CSV/PDF/TEXT/JPG/ HTML/ DIF/ SYLK / Word PDF/ XML 
14. محيط كاملا راحت و فارسي
15. امكانات طراحي فراوان

 

 

 

آزمون...
ما را در سایت آزمون دنبال می کنید

برچسب : سیستم,گزارش,رز, نویسنده : کاووسی فر emmtehann بازدید : 268 تاريخ : چهارشنبه 15 خرداد 1398 ساعت: 4:08

دادخواست به چه معناست؟ خواهان و خوانده کيستند؟

دادخواست به معناي حق و عدالت طلبيدن و دادخواهي کردن است. شخصي که دادخواست را ارائه مي‌دهد، خواهان نام داشته و مدعي وجود حقي براي خود مي‌باشد و با دعوت طرف ديگر پرونده، يعني مدعي عليه، او را به چالش براي احقاق حق خود، نزد دادگاه صالح به رسيدگي پرونده و قاضي عادل مي‌طلبد.

مدعي بايد با در دست داشتن دلايل خود، به دادگاه مراجعه کرده و در دادخواست، فهرست آن را ذکر نمايد. همان‌طور که در فقه نيز آمده است، ارائه دليل با مدعي است لذا با داشتن وکيل حقوقي و کيفري متخصص و خبره  و مشورت با آن مي‌توان بهترين دلايل را جمع‌بندي و ارائه داد.

ادعاي مطرح‌شده در قالب دادخواست، بايد در قالب‌هاي شکلي و قانوني اصلي تنظيم و ارائه شود و درصورتي‌که شرايط شکلي و قانوني آن رعايت نگردد، با رد دادخواست از طرف دادگاه و يا شوراي حل اختلاف مواجه خواهيد شد. پس شرط اوليه رسيدگي دادخواست در دادگاه صالح، تقديم درست و صحيح آن مي‌باشد.

 

چگونگي شرايط طرح دعوا

  • اهميت منجز بودن حق در شرايط طرح دعوا: حقي که به ما اجازه طرح دعوا مي‌دهد بايد در زمان ارائه دادخواست وجود داشته باشد و به‌عبارت‌ديگر، احتمالي و معلق نباشد.
  • اهميت ذي‌نفع بودن در شرايط طرح دعوا: مدعي بايد در صورت پيروزي در دعوا، نفعي از حکم دادگاه به دست آورد و در غير اين صورت، به دليل عدم منفعت براي مدعي، دادخواست رد خواهد شد.
  • اهميت سمت داشتن در شرايط طرح دعوا: شخصي که دادخواست مي‌دهد بايد يا خود مدعي دعوا باشد و يا وکيل حقوقي و کيفري ، وصي و يا قيم مدعي باشد و در غير اين صورت، دادخواست به دليل عدم داشتن سمت فرد ارائه‌ دهنده، رد خواهد شد.
  • اهميت اهليت داشتن در شرايط طرح دعوا: کسي که اقامه دعوا مي‌کند، بايد براي ارائه دادخواست، اهليت لازم ذکرشده در قانون را داشته باشد. فرد مذکور نبايد محجور و مجنون باشد و بايد حتماً به سن قانوني رسيده باشد و در صورت نداشتن شرايط مذکور، ولي يا قيم او مي‌تواند به نيابت از او اقامه دعوا کرده و احقاق حق کنند.
  • اهميت قانوني و مشروع بودن حق: موضوع ادعاشده بايد ازنظر شرع و قانون، قابليت رسيدگي و بررسي در دادگاه صالحه را داشته باشد و درصورتي‌که حق از طريق نامشروع همچون قمار به‌دست‌آمده باشد، قابليت بررسي در دادگاه را ندارد.

وجود اشکال در هر يک از مباحث ذکرشده مي‌تواند از دلايل رد دادخواست و تحميل هزينه اضافي بر مدعي باشد. با داشتن وکيل حقوقي و کيفري مجرب که آگاهي لازم در خصوص دادخواست و نحوه تنظيم و ارائه آن داشته باشد مي‌توانيد گام مهمي جهت پيروزي خود در دادگاه برداريد.

 

آزمون...
ما را در سایت آزمون دنبال می کنید

برچسب : دادخواست,به,چه,معناست؟,خواهان,و,خوانده,کیستند؟, نویسنده : کاووسی فر emmtehann بازدید : 291 تاريخ : يکشنبه 12 خرداد 1398 ساعت: 17:12

لذت خريد اينترنتي را با ما تجربه کنيد:

ze0j_2.jpg

فروش اينترنتي امروزه به يکي از دغدغه‌هاي اصلي صاحبان مشاغل تبديل‌شده است. همه کسب‌وکارها تمام تلاش خود را در راستاي فروش بيشتر محصولات و خدمات خود به کار مي‌گيرند. صاحبان مشاغل مختلف تا چندي پيش گوش‌به‌زنگ اخبار و اطلاعات حوزه کسب‌وکار خود بودند و کاملاً رقباي خود و بازار را رصد مي‌کردند. اگر تا يک دهه گذشته فروشگاهي با دکوراسيون زيبا داشتيد و آن را با انواع محصولات و خدمات خود پر مي‌کرديد و مشتريان زيادي جذب فروشگاه شما مي‌شدند، اما پيشرفت تکنولوژي، فناوري اطلاعات و دنياي مجازي انقلابي در حوزه کسب‌وکار ايجاد کرده است. با وجود بازار جديد اگر به فکر فروش اينترنتي محصولات و خدمات خود نباشيد، رقبا به راحتي از شما پيشي خواهند گرفت و به‌طورجدي دچار مشکلات زيادي خواهيد شد.

تعريف فروش اينترنتي

همه? ما بارها براي خريد مايحتاج روزمره زندگي به فروشگاه‌هاي مختلف مراجعه و کالاهاي موردنياز خود را با پرداخت هزينه? آن‌ها خريداري کرديم. اتفاقي که در دنياي مجازي بخصوص در يک دهه اخير توجه بسياري از صاحبان کسب‌وکارها را به خود جلب کرده، فروش اينترنتي محصولات و خدمات است. به اين تعريف توجه کنيد: هرگاه فرايند سفارش به‌صورت آنلاين و تحويل کالا از طريق تحويل پستي انجام گرفت و هرگاه سفارش به‌صورت مجازي و تحويل آن به‌صورت دانلود بود ( مانند: فيلم هاي آموزشي و خريد نرم افزار) به آن فروش اينترنتي گفته مي‌شود.

http://barachima.ir/


 

 

آزمون...
ما را در سایت آزمون دنبال می کنید

برچسب : لذت,خرید,اینترنتی,را,با,ما,تجربه,کنید,فروش فوق العاده نرم افزار با تخفیف استثنایی, نویسنده : کاووسی فر emmtehann بازدید : 319 تاريخ : يکشنبه 5 خرداد 1398 ساعت: 19:33

سنگ کورين هيونداي

راه حل هاي پيشرفته داخلي

در جهاني که همه چيز به سرعت در حال پيشرفت و حرکت مي باشد ، هيونداي زمان را براي مسائل کوچک صرف نمي کند. به جزئيات توجه مي کند و به درک آنچه جهان در زمينه ساخت بهترين و جامع ترين نوع سنگ کورين (solid surface) و کوارتز (Quartz) با سازگاري بي نظير رنگ ، بافت و کيفيت نياز دارد مي پردازد.

 

سنگ کورين هيونداي (هانکس ) HANEX® SOLID SURFACE

سنگ کورين هيونداي ( هانکس ) يک ماده جامد اکريليک است که به علت سطح بالاي تري از هيدرات آلومينيوم مقاوم در برابر لکه ها و مواد شيميايي است. ترکيبي منحصر به فرد از رزين هاي اکريليک و مواد طبيعي اجازه مي دهد تا برش به مراتب بهتري داده شود تا بتواند در طيف وسيعي از طراحي ها جاي بگيرد.

سنگ کورين هيونداي ( هانکس ) در همه جا مي تواند مورد استفاده قرار گيرد مانند آشپزخانه ، هتل ها ، محيط هاي بهداشتي و در انعطاف با طراحي هاي متنوع قابليت هاي بي پاياني دارد.

سنگ کورين هيونداي ( هانکس ) يک ماده کاملا بهاشتي است که مقاوم به روطبت ، آلاينده ها و باکتري ها مي باشد و اين باعث نگهداري اسان آن مي شود. به همين دلايل يک گزينه ايده ال براي تمام سطوح کاربري از جمله آشپزخانه ، حمام و يا قسمت هاي ديگري از خانه مي باشد.

کورين هيونداي

 

کورين هيونداي

سنگ کورين هيونداي ( هانکس ) براي آشپزخانه

کورين هيونداي به طور عمده براي Benchtops آشپزخانه استفاده مي شود ، به علت مقومت هاي بالا و استانداردهاي بهداشتي مي توان با نگه داري دوره اي از آن ، زيبايي اصلي آن را براي سالها حفظ کرد همچنين استاندارد NDF 51 براي منطقه آماده سازي غذا بر روي آن را نيز دارا مي باشد.

از جمله موارد استفاده از سنگ کورين هيونداي ( هانکس ) مي توان به استفاده در حمام اشاره کرد ، شما با استفاده از اين نوع سنگ کورين حمامي هميشه تميز و عاري از هرگونه باکتري داشته باشيد. اين سعولت در نظافت سبب مي شود در ديگ دکوراسيون منزل از جمله ميزهاي تلويزيون و ديگر لوازم از آن استفاده کرد.

 

کورين هيونداي

 

کورين هيونداي

 

در توليد کورين هيونداي ( هانکس ) توجه به بالا بردن سطح کيفي زندگي بوده ، با اين سياست کاري که يک توليد با کيفيت تنها بخشي از يک پروژه موفق است بلکه زيبا سازي فضا بخشي مهم در محصول ميباشد بنابراين توليد کننده در صدد بوده با رنگ هاي متفاوت اين بخش را هم با موفقيت انجام دهد.

شرکت هيونداي ( هانکس ) در صدد است تا به طور مداوم بنا به خواسته هاي متنوع و متفاوت در خانه ، مداري ، مراکز بهداشتي و در ماني و هتل ها ، رستوران ها و فروشگاه ها و موارد ديگر را در اختيار داشته باشد تا بتواند تقاضاي آنها را بر آورده کند . هدف اين کمپاني غني شازي زندگي افرادي است که در آن فضا ها زندگي مي کنند ، کار مي کنند و درک آنچه واقعا مهم است ، صرفا زيبا شناسي است.

 

huna

صفحه کابينت | سنگ کورين | کورين هانکس | کورين هيونداي | آلاچيق

 

آزمون...
ما را در سایت آزمون دنبال می کنید

برچسب : سنگ,کورین,هیوندای,صفحه کابینت و انواع آن, نویسنده : کاووسی فر emmtehann بازدید : 269 تاريخ : چهارشنبه 1 خرداد 1398 ساعت: 13:48

لینک دوستان

خبرنامه